BLOG

on
Vmarine kartu su Navis Pro paruošė naują projektą – skandinaviškos architektūros jūrinių charakteristikų laivą, tinkamą bet kokiom oro sąlygom.

Kelionių laisvė

Suomijos dizaino ekspertas – Stråhlmann Yacht Design – pristato universalią XXI amžiaus motorinę jachtą. 10,3 m / 34 pėdų ilgio Alpha Cruiser yra šiaurietiškos ištvermės ir atsidavimo jūrininkystei simbolis.

Modernios linijos ir ryški architektūra bus pastebėta kiekvienam uoste, kurį beaplankytumėte.

Išorinės zonos suteikia daug erdvės ir komforto ekipažo veiklai tiek laivo priekyje, tiek laivagalyje.

Ekscentrinė kabinos pozicija denyje prie kairiojo borto sukūrė erdvę viduje, paliekant platų taką patogiam judėjimui denyje. Kapitonas gali lengvai judėti nuo vairavimo pozicijos prie inkaro arba į galinį denį pro plačias šonines duris, kurių plotis net 95 cm. Kapitonas turi galimybę pasisukti į stalo pusę, arba pasisukus su kėde i borto pusę žvejoti pro pilnai atidarytas duris komforte ir šilumoje bet kokiu oru.

Erdvus interjeras leis mėgautis plaukiojimu ištisus metus, o dideli langai užtikrina neįtikėtiną 360 laipsnių matomumą.

Dviguba keleivių vieta šalia kapitono lengvai reguliuojama taip, kad būtų nukreipta laivo judėjimo kryptimi arba į poilsio zoną.

Vairo padėtis yra pilnai reguliuojama, kad būtų užtikrintas kapitono patogumas tiek trumpose, tiek ir ilgose kelionėse.

Virtuvės zona yra patogiai įrengta aptarnauti sėdimoms erdvėms tiek lauke, tiek viduje, kurios talpins po šešis žmones.

Jūsų patogumui suprojektavome galines duris ir langą taip, kad atsivertų erdvė tarp denio ir kabinos, ir galėtumėte lengvai bei patogiai aptarnauti visus svečius iš virtuvės.

Alpha Cruiser turi du atskirus dviviečius, privatmą užtikrinančius miegamuosius, kuriuose patogiai ir apsigyvens jūsų draugai ar šeimos nariai, o didelės spintelės bei daiktadėžės miegamuosiuose talpins jūsų kelionės reikmenis. Šalia miegamųjų patogiai įrengtas erdvus vonios kambarys su beveik 2 metrų aukščio dušo zona.

Tikro stiklo pluošto (nemaišyti su stiklo veltiniu), 34 Alpha Cruiser komplektuojamas su Jūsų pasirinktais Yanmar varikliais, nuo 4LV 2 x 230AG/250AG iki 8LV 2 x 370 AG, greitai kelionei atviroje jūroje 38knt kruiziniu greičiu. Vakuminė korpuso gamybos technologija leidžia pagaminti korpusą lengvesnį bei tvirtesnį.

Sukurkite savo naujausią motorinę jachtą su klasikine medžio apdaila arba moderniu GRP finišų. Laivo opcijų laisvė yra jūsų pasirinkimas, renkantis laivą galėsite rinktis iš 100 papildomų opcijų sąrašo.

Kodėl Alpha Cruiser

Laivo projektas yra paruoštas vieno žinomiausio Suomijos šiuolaikinio progresyvaus laivų dizainerio Kamu Strahlmann, turinčio daugiametę patirtį laivų dizaine bei konstrukcijose, kurio bagaže daugiau nei 50 atliktų laivų projektų. Kamu yra parengęs daugybe jachtų, greitaeigių bei elektrinių glisuojančių laivų projektų.

Projekto dizaine bei laivo funkcionalumo parinkime dalyvauja tikri jūrų vilkai, įveikiantys tūkstančius jūrmylių kasmet, bei leidžanys laiką laivuose dešimtmečiais. Mūsų tarpe yra Yanmar komandos ekspertai, bei kiti žinomų skandinavijos gamintojų laivų savininkai, savo patirtimi prisidedantys prie Alpha Cruiser gimimo, eliminuojantį žinomų gamintojų nedidelius trūkumus. Alpha Cruiser plauks geriau, bus patogesnis bei funkcionalesnis savo erdvėje nei bet kuris kitas 34″ klasės laivas. Pritaikytas Baltijos regiono Šiaurės šalims, permainingoms vasaroms bei rudeniškiem orams bei patogiai nakvynei laive iki -10 C.

Techninės specifikacijos

CE kategorija: B
Ilgis: 10.3 m
Plotis: 3.45 m
Grimzdlė: 0.95 m
Svoris: 6800 kg
Kuro bakas: 800 L
Vandens bakas: 150 L
“Juodojo” vandens bakas: 100L
Sėdimosios vietos: 6+6
Miegamosios vietos: 2+ 2
Kreiserinis greitis: 28knt-38knt*
Max greitis: 35knt-48knt*

* priklausomai nuo variklio tipo

Daugiau informacijos, laivo gamybos rezervavimas – info@vmarine.lt

tel. +37062343688

on

Kodėl siūlome LiFePO4?

Technologijoms progresuojant bei lyginant su įprastomis akumuliatorių technologijomis, LiFePO4 akumuliatoriai, vidutiniškai atlieka 3500 ciklų “DOD” (nemaišyti su ličio jonų, iki 800 ciklų) atveria naujas energijos kaupimo ir panaudojimo galimybes mobilioms transporto priemonėms – įkraunami sparčiau, didesnis saugiai panaudojamos energijos kiekis (iki 80% DOD) lyginant su standartiniam AGM akumuliatoriam saugiu panaudojamu energijos kiekiu (iki 35%) arba iki 55% specializuotu AGM gilaus ciklo. Prisilaikant naudojimo taisyklių – iškrova iki 80% talpos “DOD”, LiFePO4 akumuliatoriai patikimai tarnaus, net iki 3500 ciklų. Nurodyti ciklai ne riba akumuliatoriaus ciklų amžiui, tai skaičius kada ličio akumuliatorius dar turi 80% savo pirminės talpos. Jei naudosite iki 50% DOD, ciklų skaičius dvigubinasi, galima pasiekti iki 12000 prie 10% iškrovimo “DOD”.

Ką gali ličio geležies fosfato “LiFePO4” akumuliatorius?

Standartu laikomas 12V ir 100 Ah LiFePO4 akumuliatorius, sveriantis 12 Kg, gali nekenkdamas sau saugiai atiduoti 80% t.y. 80Ah savo elektrinės talpos su pastovia 50 A srove. Tai prilygsta 12V / 150 Ah bei 45kg-48kg sveriančiam gilaus ciklo AGM akumuliatoriui, atiduodančiam 55% savo elektrinės talpos. Yra absoliutus mitas, kad AGM gali atiduoti 100% savo deklaruojamos elektrinės talpos, nekenkdamas savo ilgaamžiškumui, kuris ir taip deklaratyviai yra iki 400 ciklų max, kurio mes bandymu keliu neįsivaizduotumėm pasiekti. Mesbandymų keliu sėkmingai užmušėm 6 vnt. AGM akumuliatorius (žinomo vardinio gamintojo) 130Ah bei 160 Ah talpos, kurie atlaikė tik 10 ciklų su 75% DOD. Eksperimentas mums kainavo 2k+ eur ir mes turime kuo pagrįsti savo teiginius. Eksperimente dalyvavo sudvigubinti 2x 160Ah bei 2x 130 Ah AGM akumuliatoriai, kurie maitino 2500W Mastervolt pure sin wave inverterį, kuris savo ruožtu tiekė 230V energiją elektriniam griliui 2.1 kW galios. Sistema eksperimento metu turėjo 12V / 80A generatoriaus palaikymą. AGM negali to, ką gali Ličio jonų akumuliatoriai.

Žvilgsnis į mūsų LiFePO4 gamybą

Li-ion V-battery production

Mūsų elektroninę parduotuvę artimiausiu metu pasieks sekantys Li-ion LiFePO4 akumuliatoriai (spauskite nuorodas pagal tipą): 12V/24Ah; 12V/36Ah; 12V/54Ah; 12V100Ah; 12V150Ah; 12V/150Ah starterinis, BMS 200A pastovus / 450A iki 3s, bei 24V/150Ah.

LiFePO4 techniniai duomenys

Patogus Bluetooth BMS stebėjimas

100-150 Ah 12V/24V LiFePO4 akumuliatoriai pagal mūsų užsakyma turės sumontuotą Bluetooth BMS opciją stebėti akumuliatoriaus parametrus:

Bluetooth BMS monitoring, control your energy

Informacija bus papildyta su nuorodomis į e-parduotivę jiems atvykus, užsisakykite pranešimą paspausdami čia.

Kuo skiriasi ličio geležies fosfato “LiFePO4” nuo ličio jonų?

LiFePO4 – daugiau ciklų, nuo 2000 net iki 12000, saugesni dėl aukštesnės užsiliepsnojimo temperatūros, nebijo šalčio, dirba nuo -20C iki +50C, nors ir mažesnis energijos tankis už ličio jonų (220 Wh/L), bet po metų LiFePO4 susilygina su ličio jonų LiCoO2 dėl pastarojo spartaus senėjimo. LiFePO4 vistiek 3 kartus lengvesni už AGM/GEL analogą. Puikios terminio stabilumo savybės. Dėl nominalios 3.2 V vienos celės įtampos ir jungimo grupėje, yra artimiausias analogas įprastiniam rūgštiniam akumuliatoriam ir 12V prietaisam. Palaiko didelę iškrovimo bei pakrovimo srovę – net iki 50% savo nominalios talpos, bei palaiko trumpalaikę max srovę, lygią savo talpai. Greičiausiai įkraunamas akumuliatorius, jei tik turite tinkamą pakrovėją. Eksplotacinis amžius 10 m ir daugiau. Nuo 2021 m Tesla automibiliai naudoja tik LiFePO4 chemijos akumuliatorius.

Ličio jonų – ciklai nuo 400 iki 1200 max, bijo šalčio, mažėja talpa, didesnis ir didelis savaiminio užsiliepsnojimo pavojus esant didelei naudojamai srovei A, jautrūs temperatūrai kai nėra tinkamo aušinimo kiekvieno pirštelio individualiai, mažesnis svoris, didesnis energijos tankis už LiFePO4 (nuo 250 iki 693 W·h/L). Nepalaiko didelės iškrovimo, pakrovimo srovės, sąlyginai ilgai kraunamas. Tai telefonų ir kompiuterių, šviesos prietaisų energijos šaltinis. Nominali celės įtampa (3.6 / 3.7 / 3.8 / 3.85V) daro komplikuotą naudojimą pakeičiant įprastinius akumuliatorius, degina elektronikos prietaisus, variklių šepetėlius dėl aukštos įtampos V jungiant grupėje (Lietuviškas išradimas).

Ką slepia AGM akumuliatoriu gamintojai bei pardavėjai?

Tai galima apibūdinti , kaip parašymą “mažomis raidėmis kitoje pusėjė”, ko niekas neskaito. Dažnas pirkėjas apsiriboja deklaratyviu pardavėjo pareiškimu, kad akumuliatorius geras, gero gamintojo ir viskas turėtų būti gerai. Vistik, kas tai? – tai AGM ir kitų rūgštinių akumuliatorių deklaruojamos talpos mažėjimas, kai akumuliatoriaus deklaruojama energijos talpa sąlyginiai 100 Ah yra sunaudojami greičiau, nei per 20 h. Kas tie 20h? – tai standartinis laikas, prie kurio visi akumuliatorių gamintojai matuoja deklaruojamą akumuliatorių energijos talpą Ah prie +20 C, tai ką visi mato užrašyta ant akumuliatorių . O kas, jei suvartojama energija greičiau nei per 20h? (elektrinis inkaras valgantis 15A). Atsakymas papratas – jūs neturite 100 Ah energijos kiekio, jūs turite net iki 35% mažiau, jei suvartojama per 5h ir net iki 75% mažiau, jei energiją suvartosite per 1h. Akumuliatoriaus sąlyginės talpos priklausomybe nuo Ah suvartojimo laiko, yra eksponentinis. Toks jau tas rūgštinio AGM/GEL akumuliatoriaus cheminis principas, kurio garsiai neviešina. Žema temperatūra yra kitas AGM akumuliatorų žudikas, ir vartotojas visada apsiskaičiuoja matydamas deklaratyvius AGM akumuliatoriaus skaičius 100 Ah (per 20h, prie 20C), kas yra parašyta matomiausioje akumuliatoriaus vietoje, nevertindamas prie kokios temperatūros ir kokią srovę vartotojas naudos akumuliatorių vėliau. Iš kitos pusės, jei vartojamas energijos kiekis nežymus, srovė sakykime 1A (nuotolinė kamera, signalizacija ir pan.), tai 100Ah GEL/AGM akumuliatorius gali atiduoti iki +20% nuo savo deklaruotos talpos. LiFePO4 akumuliatoriai talpos svyravimų Ah nuo naudojamos galios bei temperatūros pokyčių praktiškai neturi.

on

Konsultacijos, suradimas, pirkimo sutarties analizė, laivų parplukdymas į Lietuvą

Mūsų profesionali komanda, turinti ilgametės paritries laivų konstrukcijose bei sistemose, navigacijoje jūrose, naujų bei naudotų laivų pirkime siūlo surasti, parinkti pagal pirkėjo poreikius laivą, techniškai įvertinti bei paruošti pirkimo-pardavimo sutartį.

Kodėl mes?

Būdami jūrinių Yanmar dyzelinių variklių atstovais, mes puikiai kaip niekas kitas išmanome laivo variklių ir komponentų subtilybes, atliksime Laivo patikrinimą arba konsultuosime. Mes susiduriame su daugybe pirkimų, kada rasti trūkumai buvo naujiena tiek pirkėjui, tiek pardavėjui, arba buvo rasti paslėpti korpuso ar transmisijos defektai.

Visos paminėtos aplinkybės įtakoja perkamo Laivo vertę, naujojo savininko kaštus ir saugumą jūroje.

laivo pirkimas konsultacijos
Romantiškas vakaras viršutiniame denyje

Mūsų surasti, techniškai patikrinti ir parplukdyti laivai – Grandezza 40, Targa 37 bei kiti. Laivai į savo namus turi atvykti Jūra.

Interjero išplanavimo konsultacijos – gyvenimas ant vandens

Jūsų antrieji namai turi atitikti jūsų poreikius. Svarbios visos detalės, nuo stalo vietos iki skalbimo mašinos ar indaplovės. Visa tai galima suplanuoti jūsų laive.

Mūsų partnerių ir kolegų tinklas Skandinavijoje padės spręsti visus klausimus susijusius su laivo istorijos analize, defektų šalinimu ir grįžimu į Lietuvą.

Mes padėsime įgivendinti Jūsų svajonę!

on

Naujos kelionės ir nauji įspudžiai žvejybinėje ekspedicijoje su naujomis galimybėmis yra neįmanomi be tinkamos įrangos ir rib laivo. Vienas iš esminių didelio jūrinio laivo aksesuarų – pagalbinis laivelis “tender boat”. Jo paskirtis – priplaukti prie kranto, kada didysis laivas to padaryti negali ar nežino povandeninio reljefo, tyrinėti seklesnes vietas, smagi išvyka su ekipažu uogauti į krantą ar profesionali žvejyba naujoje vietoje. Kad patenkinti išvardintus poreikius yra reikalingas pilnai sukomplektuotas ekspedicinis rib laivelis su modernia įranga – sonarai dugno skanavimui ir batimetrijos piešimui, elektrinis inkaras kaip taisyklė – Minn Kota, ličio jonų akumuliatoriai, pakabinamas variklis. Viskas turi derintis tarpusavyje ir mes pasiruošę jums padėti.

rib valtis

Ekspedicijoje kokybė ir pasiruošimas turi būti bekompromisinė, ilgus žiemos vakarus planuota kelionė ir pramogos gali žlugti, jei bent vienas iš komponentų paves. Mes padedam išsirinkti, sukomplektuoti, sumontuoti, atlikti CnC darbus aliuminiui, virinimą nerūdijančiam plienui A2/A4 kategorijos. Sonaro laidų sandarinimas į korpusą ar mobilaus telefono bevielis įkrovimas bus atliktas pažangia Scanstrut produkcija.

on

Scanstrut yra jūrinių aksesuarų dizaino ir gamybos tarptautinis lyderis.

Scanstrut produktai ygalina platesni jūrinės elektronikos panaudojimą komercijoe, navigacijoje bei asmeniniams tikslams būnant gamtoje.

Kiekvienas inovatyvus sprendimas užgimė nuo koncepto ir buvo kruopščiai išdirbtas kompanijos dizainerių ir inžinierių komandos.

Scanstrut produkcija naudojama sportiniuose pramoginiuose laivuose, jachtose, 4×4 automobiliuse bei RV’s;

Scanstrut – Jūrai

Radar laikikliai

Pripažintas lyderis tarptautiniu mastu siūlo sprendimus jūrinės elektronikos instaliavimui. mes kuriame pažangius produktus, skirtus atlaikyti atšiauriausias gamtines sąlygas nuo 1986 metų. Mūsų patirtis yra pripažinta ir atsispindi industrinėse nominacijose.

ROKK Mounts

tvirti kaip uola, multifunkciniai, visiems gyvenimo atvėjams

Mes pritvirtinsim bet kurį radarą ar SatCom

Scanpods

Scanpod įvairovė siūlo maksimalų pasirinkimą ir universalumą visų žinomiausių elektronikos gamintojų tvirtinimui laive.

Mūsu produktus galite apžiųreti mūsų ofise Vilniuje. Taipogi aplankykite mūsų e-parduotuves zvejybajuroje.com bei Vmarine.lt

on

EWOL propeleriai – Vmarine

Vmarine pristato Ewoltech keičiamo atakos kampo propelerius. Tai kurą ir laiką ilgų kelionių metu taupantis sprendimas. Ewol propeleriai tai technikos ir dizaino kūrinys.

Mes sulaukiame klausimų, dėl retušuotų nuotraukų. Mūsų atsakymas – ne, propeleriai realiai taip ir atrodo, tiesiog klientas gali rinktis tarp poliruoto ir matinio

Padidina laivo greitį plaukiant su burėmis
Maksimalus kruizinis grietis plaukiant su varikliu
Pagerina atbulinę traukos jėgą ir sumažina prolelerio laisvą eigą
Povandeninė instaliacija per 5 min
Atakos kampo keitimas po vandeniu per 20 sekundžių!

Sinchronizuoto darbo ir dinaminio balansavimo dėka pilnai eliminuotos vibracijos

Įpatingos kokybės nerūdijančio plieno konstrukcija

Sklandus persijungimas iš priekinės eigos į atbulinę
transmisiją saugojantys sprendimai

Enclosed Gear Drive for fouling protection
Interchangeable wear bushings
extraction device

BENEFITS OF EWOL PROPELLERS
Thrust in forward: it is comparable to the thrust of a good, well calculated fix propeller.
Thrust in reverse: it is far superior to any fixed, folding or variable pitch propeller on the market and allows for exceptional directionality and strong thrust backwards from the very first moment thanks to the central pinion gear which forces the blades to the ending point, almost completely eliminating the drift. Drastic reduction in hydrodynamic drag: under sail EWOL allows a gain between 0.5 knots and 1.5 knots of
speed (folding props with 3 or 4 blades have higher drag than EWOL prop)
As an example, a fixed propeller 17 ” / 3 blades 8 knots has a drag of about 45 kg (100 Lbs)
With a folding propeller always 17 ” / 3 blades the drag is approximately 5-10 kg (11-22 Lbs) depending on brand. With an EWOL propeller always 17 ” / 3-blade the drag is about 2.5 kg (5.5 Lbs)
Extremely light and silent in inversions: thanks to the special design and the materials used for the construction, this will avoid stresses at the gearbox, yet the props are mechanically extremely strong Micro-setting of pitch: it is a device allowing fine adjustments to the boat’s performance, this operation can easily be performed underwater in less than 20 seconds. The pitch setting is the finest in the market, 8 to 10 times more precise than other products on the market. Pitch setting precision is a very important topic, as it allows to adjust the cruising speed as desired, enhance maximum speed and reduce fuel consumption. The propeller is made entirely of Stainless Steel Super-Alloys (or for larger models of stainless steel and Titanium) this confers exceptional mechanical resistance and galvanic corrosion resistance. Vibrations are eliminated: a central synchronization pinion coordinates the angle of all the blades
simultaneously, this is very important in order to avoid unwanted and strong vibrations especially in case of fouling, thing that happens unfortunately with some other props on the market. A precise dynamic balancing is also carried out on all our propellers to prevent any possible vibration (unlike some of our competitors that don’t even balance dynamically their props). Version FlexDrive with anti-shock joint to avoid any possible damaging to the Sail-Drive transmissions.
Durable: all bearings are made up of interchangeable bushings that allow easy and accurate maintenance making the propeller always new after many years of operation (only EWOL props have such feature, this
translates into money savings at medium-long term)
Easy installing and pulling: our props are supplied completely assembled, they can be installed or pulled underwater in less than 5 minutes and don’t require any special skills or tool (the hub puller is integrated in the prop)
Quality check 100%: all propellers go through a complete check and break-in at 100% before shipments
Rough surface finish: the standard finishing of the prop is sandblasted, in order to increase adhesion of the antifouling. Should you anyway have a different preference, we can supply the propeller painted with Siliconic antifouling or with polished surface (extra cost applies).
Warranty on fabrication defects: 3-year warranty from purchase date on any fabrication defects
For more information I invite you to view our video tutorial:

https://www.youtube.com/watch?v=AshAL1jQNGo
Here you will find all the details about the product.

EWOL propellers covers almost all range of sail boats and the boat owners can select from the list